Praktičtí pomocníci do MM kuchyně 2

11.09.2022

Dneska ještě malé pokračování povídání z minulého příspěvku o "vercajku", který mám v mé kuchyni při Medical medium :-)  A pár praktických tipů pro Vás:

  • cestovní mixér - velmi praktická věcička třeba do práce, do školy nebo na cestování Já mám FitStream, je lehký, nabíjí se přes nabíječku jako mobil, baterka vydrží dlouho a je docela silný. Na cestách pak už potřebujete jen třeba banán a hrstku lyofilizovaného ovoce + vodu a máte čerstvé smoothie kdykoli po ruce. Asi si radši nekupujte úplně nejlevnější cestovní mixéry, jejich výkon bude myslím slabší..
  • horkovzdušná fritéza - další fajn pomocník do kuchyně Je skvělý obzvlášť pokud často vaříte pro méně lidí, třeba jen pro sebe nebo pro sebe a partnera apod. Já ji dost využívám na vaření obědů pro mě během týdne. Pracuji totiž jako architektka z domu, takže není nic jednoduššího než zapnout horkovzdušnou fritézu a dát si opéct třeba brambory. Nemusím nahřívat velkou troubu, za 10 minut je hotovo a s minimem tuku, klidně i úplně bez (Proč je prospěšné s tuky podle MM radši trochu šetřit, o tom se rozepíšu zase někdy příště ) V horkovzdušné fritéze se dá i normálně péct, je to vlastně taková malá trouba. Mám obyčejnou fritézu Salter z Lidlu a úplně stačí.
  • sušička na ovoce - tenhle kousek mi v kuchyni ještě chybí, ale už delší dobu o něm přemýšlím.. Hodila by se mi na další možnost zpracování ovoce a zeleniny, kterých není nikdy dost :-)
  • keramické hrnce a pánve - tak tohle je další položka, kterou mám "v merku".  Jsou vhodné na všechny druhy sporáků, včetně indukce. Jejich hlavní výhodou je, že jídlo se při vaření dotýká jen keramiky nebo mramoru, není v kovové nádobě a to je právě velké plus. O kovech budu určitě podrobněji také brzy psát.
© 2022 Ing.arch. Kamila Gebauerová, JEDNODUŠE ZDRAVÍ, jednoduse.zdravi@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky