Praktičtí pomocníci do MM kuchyně

08.09.2022

Dneska trochu praktičtěji o užitečných pomocnících v kuchyni, které je fajn si časem pořídit, pokud se pustíme do Medical Medium. 

Za tu dobu, co jedu podle MM (nyní čtvrtým rokem), jsem nasbírala zkušenosti i co se týče "vercajku", který nám může naše fungování na MM velmi usnadnit (a nebo taky zprotivit či prodražit ). Dneska bych Vám ráda předala moje tipy:

  • protřiďte Vaše nádobí a zbavte se kousků, které rezaví (např. některé příbory apod.) nebo se loupou či jsou už dost obroušené používáním (např. nepřilnavé povrchy pánví apod.). 
  •  mixér - jedná se o prvního pomocníka, kterého je užitečné si pořídit, pokud jej ještě nemáte. Já začínala s obyč. mixérem na smoothie od ETY, byl dost slabý, ale pro začátek ok. Pak jsem přešla na Nutribullet, to ale bylo něco podobného v bleděmodrém.. jen silná reklama Až letos jsem si pořídila velký kvalitní mixér od G21, který je opravdu silný, krásně vše rozmixuje včetně ořechů, ovesných vloček apod. a má velký objem. Používám jej několikrát denně a je skvělý 
  •  parní hrnec - na MM se Vám také bude velmi hodit, protože právě zelenina či brambory připravené v páře si v sobě uchovají to nejlepší a jsou pro nás nejzdravější. Parní hrnec stačí klidně nějaký obyčejný, tady se vyplatí šetřit, narozdíl od mixéru. Velmi mi taky vyhovuje jeho samoobslužnost - naložím jej, zapnu časovač a klidně můžu jít ven. 
  • ponorný tyčový mixér a sekáček (chopper) - také velmi praktické kousky do kuchyně. Zde se opět jako u mixéru vyplatí nekupovat to nejlevnější, protože za ty nervy to nestojí.  Já měla ze začátku levnější kousky a bylo to bohužel dost znát.. Letos na jaře jsem se už naštvala a pořídila si sadu od G21 a nemůžu si je vynachválit. Jsou silné, dobře se čistí, vše super 
  •  odšťavňovač - pokud se chcete posunout na vyšší "ovozel level" , tak určitě jděte do něj!  Já si svůj první odšťavňovač pořídila vloni a je to můj oblíbenec. Doporučuji nešetřit, ať si naopak nepřiděláte práci navíc, ale získáte do kuchyně parťáka. Já mám opět od G21 šnekový odšťavňovač. 

Příště budu ještě pokračovat, dneska by to bylo moc dlouhé.. :-) 

© 2022 Ing.arch. Kamila Gebauerová, JEDNODUŠE ZDRAVÍ, jednoduse.zdravi@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky